.

✔️Snelle levering✔️Tot 70% korting!✔️Achteraf betalen mogelijk
✔️Gratis verzending vanaf €70

Veel Gestelde Vragen | Stylonic

Als u vragen heeft over onze producten, hoe te bestellen, verzendkosten en meer, bezoek ons ​​dan nu, wij zullen al uw vragen beantwoorden.

Bestellingen

Hoe plaats ik een bestelling?

- U klikt op de producten die u wilt kopen en plaatst die in de winkelmand, vervolgens klikt u op het winkelwagentje en drukt op afrekenen of winkelwagen bekijken en daarna op afrekenen.
- Als u een account bij ons heeft vult u het e-mailadres en wachtwoord in. Heeft u geen account? Vul dan uw gegevens in.
- U ziet de beschikbare verzendmethode verschijnen en selecteert die.
- U kiest de betaalmethode die u wilt gebruiken en voert vervolgens de betaling uit, hierna is uw bestelling gemaakt.

Wat moet ik doen als ik verkeerde gegevens heb ingevoerd bij het plaatsen van een bestelling?

Neem dan z.s.m. contact met ons op via klantenservice@stylonic.nl. Indien de bestelling nog niet is verstuurd kunnen wij het voor u aanpassen met de juiste gegevens.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling gekregen, wat nu?

Geen zorgen, stuur ons een mail via klantenservice@stylonic.nl of via het contactformulier en wij zorgen ervoor dat je z.s.m. een e-mail ontvangt.

Hoe lang is de levertijd?

Wij streven ernaar uw pakket binnen 24 uur te verzenden. Helaas komt het wel eens voor dat een product niet meteen op voorraad is, dan wordt het pakket z.s.m. naar u verzonden zodra wij het binnen hebben. Wij zullen u altijd hiervan altijd op de hoogte stellen d.m.v. het e-mail adres wat bij ons bekend is.

Wat zijn de order en verzendkosten van Stylonic?

Wij hanteren verzend & orderverwerkingskosten van € 6,75 binnen Nederland voor bestellingen onder de € 70,-. Bij bestellingen boven de € 70,- zijn de verzendkosten gratis. Bij bestellingen vanuit alle overige landen worden de kosten per land berekend (dit is alleen op aanvraag). De verzendkosten worden zichtbaar in het bestel menu voor u uw bestelling bevestigt.

wie bezorgt mijn pakket?

Uw pakket wordt verstuurd met POST NL of DHL.

Krijg ik een track & trace? wat doe ik als ik nog geen track & trace ontvangen heb?

Zodra u een bestelling heeft geplaatst doen wij ons best dit z.s.m. voor u op de post te doen. Zodra het pakket is verstuurd ontvangt u een track & trace code om uw pakket te volgen. Heeft u geen track & trace code ontvangen binnen 48u? Neem dan contact op met klantenservice@stylonic.nl.

Mijn Track & Trace code werkt niet, wat nu?

De Track & Trace code van het pakket of brievenbusdoosje werkt pas nadat het pakket bij POST NL of DHL in het distributiecentrum gescand is. In de meeste gevallen gebeurt dat pas na 22.00u 's avonds, het kan ook voorkomen dat de Track & Trace code pas de volgende ochtend na 8.00u werkt. Werkt de code dan alsnog niet? Stuur dan een mail naar klantenservice@stylonic.nl of neem contact met ons op via het contactformulier zodat wij de vervoerder kunnen benaderen.

Verzenden jullie ook naar andere landen?

Wij kunnen uw pakket ook verzenden naar een ander land, echter komen de verzendkosten en eventuele retourkosten voor eigen rekening.

Betalingen

Uit welke betaalmethode kan ik kiezen?

U kunt bij Stylonic betalen met Ideal, VISA, Mastercard, AMEX, Paypal, Bancontact en Klarna (gespreid betalen & achteraf betalen).

Kan ik achteraf betalen?

Zeker! Kies bij het afrekenen voor Klarna ''betaal nu''. U betaling loopt dan via Klarna.

Kan ik gespreid of in termijnen betalen?

Zeker! Kies bij het afrekenen voor Klarna ''betaal later''. U betaling loopt dan via Klarna.

Retouren & ruilingen

Kan ik een product ruilen?

U kunt uw product altijd ruilen, houdt er wel rekening mee dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Meld het product wat u wilt ruilen aan via retouren@stylonic.nl en vermeld hierbij altijd waarom u het product wilt ruilen en (indien van toepassing) welke maat u wilt hebben.

Kan ik een product retourneren?

U kunt uw product altijd retourneren, houdt er wel rekening mee dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Meld het product wat u wilt ruilen aan via retouren@stylonic.nl en vermeld hierbij altijd waarom u het product wilt retourneren.

Heb ik bedenktijd?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Binnen hoe lang krijg ik mijn geld terug als ik iets retourneer?

Zodra wij de aanvraag voor een retour hebben ontvangen op retouren@stylonic.nl zullen wij binnen 48 uur het geld op uw rekening terug storten.
Heeft de betaling plaats gevonden via Klarna? Dan zal de verrekening ook via Klarna gaan.

Wat moet ik doen als mijn product beschadigd, fout of incompleet is?

Stuur ons z.s.m. een mail via retouren@stylonic.nl met foto's van het product. Wij sturen u een retourlabel waarmee de retourkosten voor onze rekening komen en wij sturen u kostenloos een nieuw product toe.

Veiligheid

Kan ik bij jullie veilig online-winkelen?

Bij Stylonic gaan we zorgvuldig met uw gegevens om en wordt de betaling gedaan via mollie. Creditcard en overige betaalgegevens verlopen door een versleuteld proces en worden niet opgeslagen bij ons. Bij ons shopt u veilig en is het betaal en afreken proces beveiligd. Voor meer informatie hierover verwijzen wij u naar de pagina privacybeleid (onderaan de website).

Zoek op onze site

Jouw winkelwagen: